Ingen skola!

Åh gud, vilket väder, jag vill ha SOMMAR! Nu har det kommit mycket snö igen då, inte bra, inte bra! Jag som trodde att snön var påväg att försvinna..
Jag gick iallafall till skolan, sen visade det sig att det inte var någon undervisning idag, så då fick man gå hem igen då i det ''fina'' vädret igen då.. Jättemysigt verkligen, eller inte, men skönt att komma hem iallafall & slippa alla lektioner!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Jag stannar väl hemma hela dagen. Jag ska iallafall göra en header till en som har beställt (:

Blir nog bra updatering under dagen eftersom att jag lär sitta vid datorn förmodligen hela dagen. Så det kommer nog upp några inlägg sen, nu ska jag hitta på något att göra! ;D
Helgens planering:
Lördag:
Åka till stallet & sköta finaste Conquest, om jag nu kommer iväg, alla bussarna är ju inställda, så jag får hoppas att det blir bra tills imorgon (:
Söndag: Åka till Skutan förmodligen, (om det inte är för dåligt väder) och fota Julia & Emilie när dom fririder (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0