Jag ska bli brunett!

Jag har klippt min lugg lite & lite av håret också. Hehe, jag lyckades! Det blev faktist inte så fult som jag trodde! Fast i helgen kommer jag nog ändå klippa tapp kanske (a) Kommer nog bli asbra! Jag hänkade iallafall med pappa & handlade. Köpte en mörkbrun hårfärg, tror jag ska färga håret imorgon! :D Jag tror att det kommer passa mig asbra! Kollade även på Lyckås ifall det fanns några snygga chaps, men där fanns det inte. Det fanns bara ridstövlar som var snygga för typ 1999:-, ojoj, det är mycket pengar det! Sen åkte vi hem & käkade. Sen har jag tittat på Let's Dance. Nu ska jag käka godis och läsa på grönt kort! (:

Imorgon blir det nog att färga håret dåra, till mörkbrunt/chokladbrunt. Sen ska jag till stallet & sköta Conquest och även göra provet för grönt kort! (:
Godnatt!


Smilla, som stog på Blåkulla ett tag men som sen åkte tillbaka till Sindarve för att hon inte passade in.

Kommentarer
Postat av: cajsalisa

Älskade smilla <3333

2011-02-26 @ 09:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0