Lördag

Blev inte så bra updatering igår som jag trodde..

Igår kollade jag iallafall på Orphan, asbra film. Rekommenderas verkligen, ävens fast den är för 15 år.. Jag klarar den så! Sen har jag haft fullt upp med att fixa en som beställde en header, så jag fixade iallafall hennes blogg. Jag orkade som sagt inte blogga igår, jag varför lat.. :/

Idag är det iallafall lördag, jag är grymt trött.. Idag ska jag iallafall till stallet tror jag, jag ska sköta Conquest (: Förra lördagen fick jag migrän så jag fick åka hem tidigt, men idag får jag hoppas på att jag klarar dagen, annars får jag damp xd Jag tror att jag ska åka runt 11, så jag måste fixa mig nu (:


Jag älskar dig mest ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia Rosell- Fälttävlansryttaren

Tänkte börja ha Hot or Not på bloggen, vill du vara med?

2011-02-13 @ 16:22:55
URL: http://eventing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0