Måndag

Idag är det måndag igen då, inte så roligt, men ah, det blir iallafall sportlov på fredag så det är bara att kämpa! Jag har även två prov + grönt kort, så jag måste verkligen plugga den här veckan, det kan bli dåligt updatering då skolan går före datorn. Vill inte gå IG på so-provet och no-provet, så, men det lär nog bli bloggning ändå tror jag, för jag måste ju vara snäll nu när jag har varit så dålig på att uppdatera.

Hehe, var tvungen att berätta det bara! Skoldagen har varit väldigt lång, jobbigt! Vi började 08:00 och slutade 15.25, inte kul alls.. Gick iallafall hem efter jag hade slutat och har käkat mellis för en stund sen. Ikväll ska jag till stallet, det är grönt kort-kurs igen. Sen måste jag ju plugga också.. Kanske inte blir någon updatering ikväll, men jag bloggar iallafall nu så det är bra det!

Eftersom att jag varit så seg med hot or not så får det komma i nästa inlägg, hehhe.. Förlåt att jag inte har hunnit att göra det, jag ber om ursäkt ni som verkligen längtat!


Fotograf: Jag | Canon EOS 1000D | Fotad på Tynningö + att bilden är redigerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0