Migrän

Förlåt för att jag inte bloggade igår...

Åkte till stallet igår 09:42 bussen & gick hela långa vägen.
Kollade på en grupp som red sen gick jag ner till stallet & borstade, ryktade & kratsade hovarna på Conquest, sen skulle han gå prova-på-ridningen så då fick jag sadla & tränsa också. Då började jag få ont i huvudet & konstiga stjärnor eller något var i vägen så jag såg typ inget, det blev suddigt. Då fick jag sen migrän & ringde pappa så han fick hämta mig.. För att vara snäll mot Conquest så tvättade jag snabbt vattenkoppen & krubban och lite av spiltan, sen åkte jag & det var runt halv 1.. Hann inte ens ge ponnycupen vilket jag hade velat för Conquest skulle vara med också :( Men aja, sånt händer..

Kom iallafall hem & jag typ dooooog, seriöst, migrän är inte roligt alls... Jag vilade iallafall mest på dagen och mirgränen gick väl bort runt 4 kanske.. Sen somnade jag runt 6 och vaknade nu idag vid 8, hehhe.. Ontressant inlägg kanske, men aja, det var gårdagen..

Idag fyller mamma år iallafall, igår bakade vi också kladdkaka, den blev lyckad också! Så idag blir det att fira mamma.. Skulle igår ha köpt present till henne men det gick ju inte...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Synd <3

2011-02-06 @ 10:39:34
URL: http://satsanderyttaren.blogg.se/
Postat av: Emilie :)

vad jobbigt med migrän.. "/

2011-02-06 @ 17:26:00
URL: http://emiliedillonkarlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0