Nu ska jag skärpa mig!

Ursh på mig, nu har jag updaterat dåligt hära! Nu ska det bli ändring.. Anledningen till att jag inte har bloggat är för att jag varit för lat helt enkelt.. Har inte haft någon blogglust iallafall..

I måndags hade vi iallafall idrottsdag & jag valde bowling med Frida och Cajsalisa. Amanda var sjuk så hon kunde inte vara med :/ Men vi andra spelade bowling iallafall. Det gick dåligt för mig ibörjan, men jag fick iallafall massa strike! Jag kom iallafall 2:a, det är väl okej, haha (: Sen käkade jag lunch på donken med Emel och Esra, sen hände inget speciellt den dagen, eller jo!

Drog till Skutans Gård med pappa & anmälde mig på tävlingar där. Blev dressyr LB:1 på Aurora & hoppning på Hilda (fjording) i 50 cm & eventuellt 70 cm. Fanns bara fjordingar kvar, men aja.. xd Så det blir mycket tävlingar för mig det här året, jag älskar att tävla så! Det blir också massa tävlingar på Blåkulla såklart, men ska kanske vara med på KM på Skutans Gård också förmodligen.

Igår var det tisdag då. Var i skolan som sagt, hände inget speciellt. Vi åkte iallafall till Tungelsta & jag red Niclas (en stor häst), gick väl helt okej. Vi tränade på skänkelvikningar & tempoväxlingar typ. Vi skulle öka & minska och så. Det gick riktigt bra igemfört med förra veckan, så jag är verkligen nöjd!

Idag var det en lång skoldag, vi började 08:00 och slutade 14.20 tror jag xd Ska snart käka och ska dra till stallet runt 5. Blir nog Nobile idag förmodligen. Bytte ju med Amanda så jag fick Conquest förra veckan, men vi får väl se. Har lite läxor ikväll också, så jag kommer nog inte sitta vid datorn, men kanske blir updatering (:

Juste, jag fixade en enkel header till Frida i måndags, så här blev den!


Så blev den & hon blev jättenöjd iallafall (: Klicka HÄR för att komma till hennes blogg! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0