Plugga, plugga, plugga!

Har pluggat ganska länge på grönt kort. Har läst lite och gjort lite övningar på en hemsida och kollat igenom massa frågor vi gjort på delproven. Sen har jag även gjort klart en skrivuppgift vi gör på språkvalet - sv/eng som jag går i. Just nu sitter jag med fysikboken i näet och försöker få in allt i min hjärna! Imorgon har jag prov i fysik, vilket jag tror att jag klarar men jag läser på ändå! Sen ska jag ta ett snabbt bad och sen lägga mig. Imorgon är det som sagt en härlig idag, det blir ju sen även sportlov, vilket är jättebra för då får man äntligen sovmorgon, dels för att jag aldrig brukar sova länge, så kan det vara bra!


Fotograf: Jag | Kamera: Canon EOS 1000D

Kommentarer
Postat av: Julia

Plugga plugga plugga! :D

2011-02-24 @ 20:57:37
URL: http://ponnysdressyr.blogg.se/
Postat av: Emilie :)

Jättefin bild Lollo :D Fast du har lagt in den flera gånger förut xD

2011-02-25 @ 09:36:31
URL: http://emiliedillonkarlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0