Sööööndag

Idag red jag Finess, det blev inte Hilda för att det blev krångel med hästarna, orkar inte förklara. Det gick inte bra iallafall, hon lyssnade typ ingenting. Galoppen blev konstig också. Henne rider jag nog inte igen. Jag skulle fått ridit Aurora men kom lite sent så jag missade det, fan! Jag måste rida henne snart, hon verkar mysig! (:

Jag och pappa åkte sen hem, jag käkade lasange sen åkte jag med Maja till Flox. Vi mockade, gick ut med Smulan & Flox. Sen fixade vi höpåsar. Sen frågade Maria om jag var ridsugen och sa ja, så då fick vi rida lite. Jag red Flox och Maja Smulan, gick bra! Red kanske 15-20 minuter. Sen åkte vi hem och dom släppte av mig hos mig. Jag kollade lite på hästhoppning, det var fett kul! Fast det var en häst som typ hoppade men snubblade på hindret och ramlade med huvudet mot marken, såg asläskigt ut. Jag höll på att börja gråta, haha xd Sen käkade jag fläskfilé med pommes frites & bearnesås.

Om några minuter kommer ponnyakuten, så jag ska äta kladdkaka till det! :D Hehe, kan bjuda på några bilder från när jag red Finess.





Nu börjar ponnyakuten!

Kommentarer
Postat av: Emilie :)

Den sista bilden var superfin! :D

2011-02-27 @ 20:38:27
URL: http://emiliedillonkarlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0