Sportlov yeeeaah!

NU HAR JAG SPORTLOV! HEHE, ASNICE! :D :D :D
Har iallafall varit i skolan & det har väl inte hänt så mycket mer än att vi har haft no-prov & jag kan erkänna att det faktist gick bra! Det tror jag iallafall, för jag svarade på alla frågorna. Jag slutade 13:15, sen gick jag hem. Har nu bara suttit vid datorn. Idag blir det väl en slappdag, sen ska jag typ med pappa & handla. Ska plugga som tusan på grönt kort! Har prov imorgon på det, hehe xd Nu sitter jag och lyssnar på musik och tittar lite på tv.

Sportlovets schema:
Lördag:
Ska till stallet & sköta Conquest & så ska jag göra provet till grönt kort.
Söndag: Inget planerat.
Måndag: Inget planerat.
Tisdag: Inget planerat förutom att jag ska rida i hoppgruppen på kvällen :D
Onsdag: Inget planerat förutom att jag ska rida på kvällen :D
Torsdag: Inget planerat.
Fredag: Inget planerat.
Lördag: Stallet & sköta Conquest.
Söndag: Inget planerat.
Måndag: Inget planerat.

Hehe, jag ska typ inte göra något alls som ni ser.. xd Tråkigt sportlov förutom att jag ska rida & vara i stallet (; Kommer säkert på säker jag ska göra sen, annars blir det väl datorn hela dagarna & så ska jag föresten träna mycket också! (a)

Juste, den 13 mars ska jag tävla Conquest i LC:2, wiiie! :D :D :D :D


Jag saknar dig obeskrivligt mycket Neff.. ♥
Jag kommer aldrig någonsin glömma dig, aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0