♥Stallet

Idag åkte jag och pappa till stallet runt halv 12. Grönt kort-kursen började 12, så vi hann precis tills det började! Vi pratade om hur man skulle förbereda sig till tävling och så kollade vi på hur man skulle bli medlem på en sida typ. Sen hade vi delprov också. Sen när det var klart, så skötte jag Conquest ♥ Borstade, ryktade, kratsade hovarna, borstade ansikte, redde ut man & pannlugg, tvättade vattenkopp & krubba, tvättade nästan hela spiltan & smörjde sadel & träns. Vi åkte sen hem & då käkade jag och sen har jag typ pluggat resten av tiden. Har pluggat matte, no och lite engelska. Jobbigt.. Men har två prov nästa vecka, buuhuu :(

Ska plugga vidare nu på engelska glosorna. I nästa inlägg kommer hot or not!


Jag älskar dig bästa ponny! ♥

Kommentarer
Postat av: Thelma

Hejhej^^

vill gärna vara m i din "hot or not" på bloggen! :)

lägger ut två st bilder på bloggen! så får du välja den som jag ser bäst ut på.

obs; när jag rider på den svarta hästen ( m Aria schabraket ) hade vi hoppning så har för korta läder :)

kramkram :D

2011-02-19 @ 21:39:00
URL: http://ponydreams.blogg.se/
Postat av: Sofia Camming - RACEHORSES

Gullig häst och fin blogg :D

2011-02-23 @ 19:14:59
URL: http://sofiacamming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0