Svar på tal!

Olivia älskar Eric Saade om Alla hjärtans dag ♥:

det är trååkigt när du bara lägger in bilder på hästar

Svar:
Jag lägger inte ALLTID in bilder på hästar, så där har du faktist fel. Om du nu tycker att min blogg är så tråkig för att jag lägger in bilder på hästar behöver du inte läsa min blogg. Det här är trots allt mest en hästblogg och på fritiden rider jag ju, jag håller inte på med så mycket annat, så det blir ju mest på hästar.

Jag lägger ju faktist in bilder på natur också, jag har inte så mycket att fota heller, eller jag har som sagt inte tid för att hästarna går ivägen, jag hinner faktist inte fota så mycket för jag lägger ju mest min tid på hästarna/ridningen + skolan.


Idag har jag varit skolan, bara tre lektioner sen hästkunskap. Vi hade teori på hästkunskapen, vi typ tränade på hästarnas tecken och kollade i tidningar och kolla efter tecken i tidningarna och klippa ut och sätta i våran skrivbok. Vi slutade lite tidigare än vad vi brukar (tror jag), heh.. Kom hem för en stund sen, och har inte gjort så mycket, jag har hunnit käka mellis iallafall..

Juste, igår var jag i stallet. Gick ju på Grönt Kort-kurs, det var svårt tycker jag, så jag måste verkligen plugga på! Vi höll på till typ 21.00. Vi kollade på en film också, & gjorde delprov och pratade om typ föreningar & sånt. För mig är det bara att sätta igång att plugga!


Den här bilden fotade jag igår
Vad tycker ni om den? :)

Kommentarer
Postat av: Amundanneli

Lovely site keep it i will be back that you.

2011-11-22 @ 08:17:45
URL: http://amundanneli.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0