Tooooorsdag

Idag är det torsdag då, snart helg, yeeey! Har inte hänt något speciellt idag, har varit i skolan & mått dåligt xd Har haft lite ont i huvudet, ont i halsen & skittrött. Klarade iallafall skoldagen helt okej, fast det blev ju lite jobbigt att jobba menmen.. Får hoppas på att jag blir bättre tills imorgon, pallar inte ligga sjuk.. Det går någon vinterkräk-sjuka i skolan, så det kanske är det då..

Sitter nu hemma & har ätit mellis för en stund sen. Finns typ inget roligt på datorn heller.. Så jag ska typ vila, läsa eller något.. Får se vad jag hittar på.

Ikväll svarar jag iallafall på frågestunden! (:


Jag och Myzak, tävling på Skutans Gård 50 cm, för typ ett år sen kanske x'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0