Torsdag

Hehe, förlåt för att jag inte har updaterat så bra.. Jag har varit mycket i stallet & så, så det är anledningen xd..

Men idag hade jag sovmorgon, vilket var skitskönt, så jag började 10.20 istället för 08.15. Vi hade sen inte musik heller, så då slutade vi tidigare också! (: Jag gick iallafall sen hem & har käkat mellis, städat lite i mitt rum & suttit vid datorn xd. Idag blir det en pluggdag, hehe.. Sen ska jag träna lite också (:

Imorgon är det iallafall fredag, asskönt! Ska sen till stallet & fota Johanna när hon hoppar (a)

Nu ska jag träna sen plugga, updaterar nog mera senare! :D



1. Vad ska jag förbättra i bloggen?
2. Vad vill ni läsa?

Kommentera vad ni tycker, så lär bloggen bli roligare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0