Trötter

Dålig updatering idag, har varit väldigt slapp idag.

Mamma fyller år idag, så det blev väl att fira henne, men det blev inte så mycket att ''fira'', vi har ute på promenad, men sen hann inte vi inte äta kladdkakan vi bakade igår, haha, men trevligt blev det nog iallafall..

Har inte gjort så mycket mer idag, eller jo suttit vid datorn dårå, det är ju mest det jag gör på dagarna, eller juste, jag har faktist tränat lite idag också (:

Imorgon ska man till skolan ganska sent. Det är idrottsdag & jag ska bowla med Amanda, Cajsalisa & Frida (: Det blir nog kul det, haha, jag suger på bowling, det var länge sen, men ah, hoppas på att jag vinner, haha fast det tror jag inte x'd

Funderar på om jag ska vara med & tävla på Skutans Gård, tror nog i dressyr LC:1 & hoppning 70 cm. Ska kanske boka mig (: Länge sen jag var där nu, ni som inte vet så red jag där förut & så då bästa Neff stog där.

Är sjukt trött nu, så ska borsta tänderna & lägga mig. Hare bra!
Det lär bli updatering imorgon innan bowlingen! (:


Gammal bild på mig & Neff.
- Jag saknar dig, otroligt ♥
(det blev dock liten bild, vet inte varför :/)

Kommentarer
Postat av: jennifer

vad är neff för ras ;)



kolla gärna in på bloggen ;) <3

2011-02-06 @ 22:56:16
URL: http://hogstaryttarna.blogg.se/
Postat av: Jennifer

sv: Okej ;)

jag har en canon eos 1000D :p

2011-02-07 @ 09:53:11
URL: http://hogstaryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0