Varför kommenterar ingen?

Vad dåligt det har blivit med kommentarer.. Tråkigt! Jag har inte blogglust just nu, jag har skittråkigt iallafall! Har typ inte gjort något alls idag.. Har tränat lite på LC:2, sen har jag bara suttit datorn typ, och nu har jag ont i huvudet också pga att jag suttit förlänge. Lyckad dag, eller inte, sjukt tråkigt! Imorgon ska jag iallafall rida så det blir iallafall inte tråkigt (: Tur att det räddar dagen iallafall. Jag har typ bara bäddat min säng och gått & småätit, ups, det är ju måndag, haha, men ändå!

Tråkigt inlägg, men snälla, det glädjer mig om ni iallafall kan kommentera! Det är ju över 30-40 som besökare varje dag, varför nästan inga kommentarer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0