Fullt upp

Jaha, här har man inte bloggat, fy skäms! Dom har ju även ändrat blogg.se, och jag fattar nästan ingenting. Det är verkligen annorlunda. Tar nog ett tag att förstå allting.
 
Igår åkte jag iaf till Grönan med Jennie och Jennie, hade en sjukt rolig dag. Sket även på mig, haha dog i frittfall som jag tvingade mig in på för första gången. Sjukt roligt var det! Skrek så jävla mycket så jag nästan har tappat rösten nu, ont gör det i halsen iaf!
 
Idag har jag inte gjort så mycket. Träffade Jennie och Jennie på eftermiddagen och gick till Rudan och ''nästan'' badade, nej men gick i vattnet upp till knäna kanske. Håller nu på att dö så trött som jag är. Måste strax kliva i säng innan jag kanske svimmar eller nåt. Imorgon ska jag slappa så det blir nog uppdatering!
 
Hahaha, dööör så fina vi är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0