Livet leker

Skum känsla, men har verkligen börjat inse hur mycket jag saknar dom gamla tiderna. Man vill ju bara tillbaka dit.. Slapptisdag har det varit idag. En skön dag, har bänkat mig framför datorn hela dagen. Hehe, så får det bli ibland. Nu när skolan typ är ''över'' så är det ju läge för lite fritid. Ska väl fortsätta att sitta här och ruttna. Nejdå, har varit flummig kväll, haha. Måste ha varit för att jag har pratat lite med Maja, alltid flum då! Nej nu blir det nästan ett fluminlägg, skyller på att jag är trött. Ska väl strax gå och lägga mig, det är väl kanske lika bra. Sista inlägget för ikväll tror jag, men har inlägg på G som kommer imorgon!


Tess och hennes fina ponny Izor i måndags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0