Onsdag

Godmorgon! Redan onsdag, vilket betyder att det bara är en dag kvar tills skolavslutning! Idag ska vi bara städa klassrummen typ, hoppas vi får gå sen. Tror att jag ska möta mamma och lillebror och då ska vi väl käka lunch någonstans efter skolan. Ikväll blir det även ridning, sista för terminen. Eftersom att det är sista lektionen så tror jag att vi ska göra nåt vi inte brukar göra i vanliga fall, kanske lekar eller nåt, kommer inte riktigt ihåg vad våran ridlärare sa. Det är väl det som händer idag tror jag.

Imorgon är det skolavslutning, gud så skönt! Vet dock inte vad jag ska ha på mig. Kommer kännas konstigt om alla går i klänningar och man själv kommer typ i jeans eller nåt. Men jag passar verkligen inte i klännningar, ursh. Får se vad jag hittar på. Nu ska jag käka frukost, och därefter går jag till skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0