Måndag

Dagen började med att jag försov mig. Fick stressa lite där på morgonen, men tur att jag inte blev försenad. Har nu en ganska lång rast, så jag gick hem och satte på mammas dator. Tänkte att jag skulle slänga in ett snabbt inlägg och göra lite tidsinställda. Slutar runt 14:50, ska därefter hem till min faster och påbörja en dräkt till på söndag (klubbhoppning). Tänker dock inte berätta vad jag tänker klä ut mig till. Har bara två lektioner kvar, så dagen går ruskigt fort.

Hoppträning ikväll, tror att det blir hästbyte. Ska se till att få med mig kameran. Måste börja avsluta inlägget, ska gå om ca 10 minuter.


En bild som jag fotade förra sommaren på Skansen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0