Måndag

Måndag idag, alltid lika död som vanligt på måndagar. Skönt att äntligen vara hemma från skolan! Sprang en ganska lång sträcka idag på idrotten, roligt vare men samtidigt sjukt jobbigt och jag känner att jag verkligen måste komma igång med konditionen. Tror att jag har skrivit det hundra gånger, men jag har inte kommit igång med det. Blir nog att gå ut och jogga en sväng imorgon, om jag inte har förmycket plugg. Ikväll är det hoppträning, tror det är markarbete idag. Hade Nobile förra veckan, undra vem man får idag. Alltid lika nyfiken, hehe! Drar om ca 2 timmar, så innan dess tänkte jag ta mig i kragen och plugga lite nu, när jag ändå har tid. Någon måste nästan slå mig i huvudet för att min hjärna ska vakna och inte tro att det är sommarlov redan.
Tänkte också redigera lite bilder från lokaltävlingen.


Söte Nobile


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0