Sommarväder

Slutade skolan runt 1, gick sedan hem och stack sedan ut på gården med lillebror. Det var verkligen varmt ute, nästan för varmt måste jag nästan påstå! Men härligt var det iaf! Kameran hängde med, kände för att fota lite blommor och sånt! Somnade sedan när jag kom hem, och nu sitter jag här. Har precis redigerat lite bilder från idag. Efter detta inlägg blir det att plugga stenhårt. Har inlämningsuppgifter och ett prov nästa vecka. Längtar till skolavslutningen, haha, orkar inte plugga längre. Kommer bli galet skönt med sommarlov. Dock vet jag inte när jag slutar, men det ska jag ta reda på i veckan, kan ju vara bra att hålla koll på ;)










Kommentarer
Postat av: Linda Berggren och Breki

fina bilder! :)

2012-05-23 @ 14:47:26
URL: http://brekifrapvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0