Trött och sliten.

Har inte haft tid att blogga på grund av att jag har haft så mycket i skolan. Dels en inlämningsuppgift och lite annat. Har även varit på US-möte i torsdags, så jag har inte hunnit sätta mig vid datorn förrän nu. Lördag idag, vaknade runt halv 12, men gick upp runt halv 1. Har bara slappat idag. Har huvudvärk och är så jäkla trött så jag kommer antagligen somna snart. Längtar tills på fredag, då sätts betygen. Är verkligen nyfiken. Inte många veckor kvar tills sommarlov, tror att det är ca 3 veckor kvar eller nåt sånt. Får se om jag sätter mig och pluggar lite NO senare, har prov på onsdag, så det är väl lika bra. Tror dock att det här blir det sista inlägget för idag. Får nog slänga in lite bättre inlägg imorgon.


Kommentarer
Postat av: Maja

Sv: Jo, ska kolla med Pernilla i helgen vilket datum han åker.. För då tänkte jag vara där. För om han åker typ på eftermiddagen skulle du kanske kunna komma å fota på förmiddagen? Kanske kan släppa han på volten då osv <3<3

Ja.. Fattar inte varför det blir så. Alltid ska de hästar jag håller nära åka. :/ <3

2012-05-26 @ 22:23:11
URL: http://oskdos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0