'Jag ser det snöar, jag ser det snöar...

Det var väl roligt hurra!'

Jäklar vad mycket snö det är ute..
Mötte Jennie och farmor vid bussen och höll på att ramla på vägen dit, HAHA! Asmycket snö, det var upp till knäskålarna x) Följde med dom till centrum. Jennie köpte Wii Party, så vi gick till henne & spelade det. Askul! :D Fanns ett med hästar, haha, jag var grym på det (a) Det var iallafall kul, och jag önskar mig det i julklapp, plus Wii Sport Resort som Jennie också har! Vi spelade Wii Party ganska länge, sen skulle hon dansa så jag gick hem. Har bara suttit vid datorn nu. Kanske ska med Maja till Flox, fast det är ganska sent, så det kanske inte blir något. Vi får väl se.. x) Ska spela lite Wii nu, för jag har ont i huvudet, bäst att sluta sitta vid datorn, innan det blir värre.. Jag sitter alldeles förmycket vid datorn, borde bara sitta lite ibland.. Annars får jag väl dåligare syn också. Men aja, slutsnackat om det tråkiga, bloggar när jag vet om jag ska hänka med Maja eller inte ;p








Jag och Cilvia igår, fotograf: pappa


Kommentarer
Postat av: Emilie

den första och sista bilden var finast (:

2010-12-19 @ 17:35:04
URL: http://usmilee.blogg.se/
Postat av: Anonym!

på den 2a och 3e bilden:



på den andra, försök att krama och inte dra ner henne på tygel, + spänn dig inte så mkt i benen ;)



3e: Ha bättre yttertygel, eftersom du drar ganska hårt i tygeln där, om du håller ett stöd i yttertygeln tappar ni inte och du drar henne inte så mkt i munnen ;)

2010-12-19 @ 19:20:29
URL: http://du vet de.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0