My heart belongs to you.. ♥

Rubriken har inget med inlägget att göra, jag skrev bara något ;)

Har pluggat & det har gått bra
, hann nästan klart med matematiken men hinner nog göra lite imorgon för det är tills fredag. Engelskan var tills imorgon & jag har gjort klart det. Duktig jag är ^^ Nu ska jag ta fram kläder tills imorgon sen borsta tänderna & lägga mig.. Jag är redan trött. Vaknade halv 1 inatt av någon anledning men somnade om ganska snabbt. Nu ska jag fixa det jag ska göra, sen lägga mig. Imorgon ska jag föresten rida med Maja ifall det inte blir andra ändringar, ska höra med Maja imorgon :) Tänkte lägga in lite bilder på Maja och Flox, sen ska jag soooooovaaaaaa! :)








Maja & Flox i söndags, så söööööta ♥


Kommentarer
Postat av: STEPHANIE NILSSON

Superkul att du är med i veckans blogg. Vinnaren utses på onsdag. Håll utkik då snygging ;)

KRAM! ♥



2010-12-09 @ 20:15:12
URL: http://deliciousblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0