Ny header


20 juni, minns dagen väl, hoppas du har det bra i Skåne älskling♥
Gjorde nyss klart header jag har uppe nu. Den blev väl ganska bra, eller vad tycker ni? :)

Kom hem för en stund sen efter att ha hänkat med Maja till Floxen. Vi borstade honom och sen gick vi ut med honom. Vi åkte sen hem & sitter just nu vid datorn & har precis lagt in headern.

Ska snart till farmor & sova där. Jennie & jag ska typ spela wii & datanörda, hon har fått en dator i julklapp (: Bloggar säkert där, har det bra för jag ska ha det bra nästa vecka! ;d Haha, den var dålig!

Nejmen, imorgon drar jag & pappa till stallet vid 1, ska på julkurs på Nobile. Ska bli asnice! ;d Ska ha bästa ridläraren också (enligt mig), så det är ett plus!

Kommentarer
Postat av: Emilie

vem ska du ha som ridlärare?

2010-12-26 @ 22:04:00
URL: http://usmilee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0