Rensat lite i rummet

Har inte gjort så mycket idag. Jag tränade i ca en kvart, sen åt jag middag. Blev sen sugen på att rensa grejer så jag bestämde mig för att rensa bort massa skit i mina hyllor. Ser iallafall bättre ut nu. Ska snart ta ett snabbt bad, sen ska jag kolla lite på LB:1 programmet så jag känner mig någolunda säker på det. Imorgon är det fredag, härligt! Vi slutar runt ett, så det är awesome!

Glöm inte att vara med på hot or not! :'D


Jag och Conquest ♥ | Fotograf: Emilie Karlman | Kamera: Nikon D60

Kommentarer
Postat av: Emilie :)

Ni är jättefina där. Ser ut som att han är din egna ponny :'3

2011-04-08 @ 15:50:58
URL: http://emiliekarlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0