Igångsättningen, dag 5.

Idag var det då sista dagen för igångsättningen. Kom ganska sent idag, pga att min pappa hade ont i huvudet & jag var även seg & hade försovit mig xD Men jag missade iallafall inget som tur var. Kom precis när dom höll på att ta in ponnyerna.

Vi skulle sen rida ut, & då tog jag Curt. Det var hääääärligt! Vad ska man säga om det passet, vi skrittade bara & red runt lite på olika stigar, i uppförsbackar & nerförsbackar ;) Sen åt vi lunch, därefter red vi igen. Då red jag bästa Conquest. Vi skrittade ut och skrittade fram dom där, vi red en väg jag aldrig hade ridit förut, det var häftigt. Sen red vi i ridhuset, travade & galopperade. Gick rätt så bra. Det går bara bättre & bättre för varje gång (: 

Sen gjorde vi inte så mycket, vi släppte ut ponnyerna, mockade/sopade. Sen smörjde jag & Frida, jag tog Conquests utrustning, det blev snyggt! Men jag slarvade lite, orkade inte heller göra tränset. Men det ska man sitta & smörja varje vecka sen när ridskolan börjar ändå så x) Pappa kom sen också, & då gick vi runt och fotade lite på hästarna. Fick bra bilder! Åkte sen hem när pappa hade sett dom nya hästarna.

Satte mig här nästan på en gång efter att vi hade kollat på bilderna på tv:n. Ska nu äta lite middag, sen ska jag tillbaka hit. Då tänkte jag redigera lite bilder från idag & visa några! :)


Therese & Mach som jag fotade för några månader sen ;)

Kommentarer
Postat av: emilie

HAHA - Kolla Tess min, så jävla gullig :3 <3

2011-08-05 @ 20:29:08
URL: http://domryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0