Jullov!

Jajamensan, nu har man jullov, så jäkla awesome! Jag är skitglad just nu, äntligen få slippa skolan. Har bara slappat för det mesta idag när jag kom hem från skolan på förmiddagen. Sen vid halv 7 gick jag tillbaka till skolan och vi samlades sen kollade vi på julshow i aulan vilket var ganska roligt, iallafall första showen då man inte kunde låta bli att skratta. Sen fick vi våra betyg, och jag är väldigt nöjd. Nu ska jag väl inte skryta men.. Fick B (VG+) i bild. I 8 ämnen fick jag C (VG), och i 2 ämnen D (G+) och i ett E (G). Riktigt nöjd med mig själv. Nästa termin blir det att satsa ännu mer!

Har inte gjort så mycket när jag kom hem, satte mig och gosade med Bullen. Eftersom att jag vill att han ska bli tam rätt snabbt så jag kan börja ''leka'' lite med honom. Har än så länge fått upp han i knät och fått han lite lugnare och inte så rädd. Har planer inför sommaren 2012, då blir det ut och hoppa småhinder med honom! Längtar redan dit.


En bild från ibörjan av terminen i hoppgruppen. Rider Frank på den bilden.

Kommentarer
Postat av: Amanda Bokstam

Du vet att man inte får/bör börja hoppträna med kaniner innan de fyllt 1 va? Det är inte bra för deras kroppar typ :( Men jag vet iofs inte hur gammal din kanin är heller, den kanske är tillräckligt gammal i sommar ^^

2011-12-22 @ 23:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0