Plugga.

Hej på er! Ligger i sängen i pyamas och ska plugga lite SO, känner mig rätt säker på instuderingsfrågorna, men jag ska iaf läsa lite, sen ska jag sova. Fick sluta tidigare idag från skolan, skönt. Har suttit och pluggat hela dagen. Tråkigt men sånt är livet. Imorgon är det fredag, ska ta det lugnt och plugga efter skolan. I helgen blir det tävling på söndag tror jag det var med ponnycupslaget, det är borta match. Ska försöka blogga så mycket jag hinner imorgon, nu måste jag sätta igång att läsa, godnatt!

Kommentarer
Postat av: mikkis

hejhej skit fin blogg :D Din kompis Emelie tipsa mig om att du gjorde hennes design och jag undrar om du gör åt andra med? kram

2011-12-01 @ 22:25:24
URL: http://mikkisjolund.blogg.se/
Postat av: mikkis

hejhej skit fin blogg :D Din kompis Emelie tipsa mig om att du gjorde hennes design och jag undrar om du gör åt andra med? kram

2011-12-01 @ 22:25:25
URL: http://mikkisjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0