Torsdag.

Hejsan på er! Nu är det fredag redan, eftersom att klockan är över tolv. Så imorgon är det julafton! Oh, shit, vad det har gått fort. Iaf, 'igår' har jag för det mesta bara städat och sånt. Förberett lite till julafton, och slått in julklappar. Har även gosat lite med Bullen, min lilla hermelinkanin, hehe. Tänkte fota honom lite 'idag' om jag hinner, om jag inte har fullt upp med att förbereda inför julafton (eftersom att vi kommer fira julen hemma hos oss). Ska nog fota lite på julgranen och pynta lite mer i den och sådant. Haha, låter konstigt att skriva idag, när det fortfarande känns som att det är torsdag, men hoppas ni hänger med ändå!

Jag önskar mig egentligen inget speciellt, det finns väl lite smågrejer. Men jag har väl det mesta så det räcker egentligen. Isf är det väl dyra grejer i ridningen, som ridstövlar och sånt, men så bortskämd är jag inte längre (säger vi). Jag har redan mina mountain horse byxor, så det räcker, haha. Nej, men nu var jag lite bortskämd kanske. Men ja, jag önskar mig kläder och sånt där, och pengar.

Nu ska jag inte tänka så mycket mer på julafton, haha, annars kommer jag inte kunna sova. Klockan är snart redan halv 1 på natten, konstigt nog är jag inte trött, vilket förvånar mig.. :o Aja, sitter väl här ett tag till, sen ska jag lägga mig. Hörs!


Två bilder jag fotade för en vecka sen kanske. | Kamera: Canon EOS 550D.


Kommentarer
Postat av: Maja

Sv: HAHA jaaa dom är jätteroliga :'3 men har lite svårt att vara tysta på natten xD <3

2011-12-23 @ 10:15:13
URL: http://rainsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0