Dag 4 - Hur började mitt häst intresse

Mitt intresse för hästar började att jag blev inbjuden av en kompis Sanna på ett ridkalas. Det var på Skutans Gård. Vi fick rida & så, jag tyckte det var roligt, så jag frågade pappa om jag fick börja rida på Skutans Gård & tillslut fick jag det. Så jag började rida på söndagar. Intresset är fortfarande kvar & jag ska satsa på ridningen i framtiden hade jag tänkt. Ska nog börja på hästgymnasium.

Har inte så mycket mer att berätta om det (:

Inlägget skulle kommit igår, men förlåt.. Jag hade inte tid.. :/


Den här hästen red jag första gången i ridgruppen då jag började rida, den heter Zombra (:
Bilden är inte så bra men den är gammal, fotad med en dålig mobil xd Jag tog bara någon bild på henne, jag orkade inte leta efter någon bättre xd har bilder då jag började rida, men jag hittar dom inte.. dom ligger väl någon stans xd


Kommentarer
Postat av: Olivia älskar Eric Saade

Men min blogg handlar ju om eric saade asså det jag menar är att typ ha tävlingar eller så?

2011-01-14 @ 18:11:31
URL: http://mittnamnarolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0