Datanörd

Hehe, har studiedag idag, skönt för mig! Men börjar skolan imorgon, kommer jag klara det? Haha, det vet man aldrig, så trött som jag är kanske jag inte kommer hinna, kanske kommer försent som jag brukar lyckas med ibland.. Jag sov iallafall över hos min farmor idag & jennie började skolan idag, så hon fick gå upp tidigt & då fick jag också göra det haha, men tog med mig datorn dit också. Är iallafall hemma & slappar, pratar lite med Maja, saknaar hennee meeegamyyycket!

Nu är jag glad, för det är sol ute! Kanske drar en sväng ut, fast det är tråkigt att göra det själv, men skitsamma.. xd


saknaden är stooor


Har ni sett att jag har ny header? Vad tycker ni om den? Jag blev iallafall nöjd, den får sitta den ett tag (;

Kommentarer
Postat av: anonymis

kan inte du typ lägga upp fler filmer på när du rider?

det måste ju inte vara när du hoppar.. ;)

2011-01-10 @ 15:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0