Föräldrarlös

Förlåt för att jag inte bloggade igår, tydligen så hann jag inte..

Jag var iallafall i stallet igår, kom dit runt kvart över tolv. Kollade på en ridlektion sen började jag tvätta vattenkopp & krubba och lite av spiltan, jag hann inte göra allt för Conquest kom sen in från prova-på-ridning. När den som ridit honom hade gått, började jag borsta & rykta Conquest. Sen hade tydligen inte tjejen som ridit han åkt utan hon ville tydligen kratsa hans hovar, så då hjälpte jag henne med det. Sen borstade jag klart honom & kratsade hovarna. Sen smörjde jag tränset. Jag gick sen och åt lasagne. Sen frågade jag Lotta om jag kunde vända på Conquest, och hon sa ja, men hon sa också att jag fick ställa han i stallgången så då gjorde jag det. Borstade, ryktade, borstade manen, borstade ansiktet. Sen fotade Elin mig och Conquest med sin Canon EOS 550D. Conquest slickade mig i ansiktet när jag pussade han, haha x'D Sen skrev jag i skötarpärmen & fick sen skjuts en bit av Emmas pappa, sen åkte jag bussen hem.

Jag hann inte blogga igår för jag gick till farmor & kollade på en skräckfilm med Jennie. Orphan heter den alltså det betyder föräldrarlös på svenska. Läskig var den iallafall! Jag sov över där för jag pallade inte gå hem xd

Idag badade jag med Jennie (kusin) & Jennie (kusins kompis), haha kunde nog inte förklara det där bättre, men jag hade lust att simma så jag simmade 250 m, duktiga jag (: Sen käkade vi & gick hem.

Dom kom sen över till mig och så tog dom med sig Orphan och tittade på den igen, haha sjukt bra men skitläskig!
Sitter nu här vid datorn & har tråkigt, ska komma på något roligt att skriva i nästa inlägg.. (:


Hehe, bild från igår på mig och bästa Conquest <3 (värdelös kvalité, men jag tog den på facebook av hon som fotade den, alltså fick tillåtelse till det)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0