Lång rast ..

Sitter hemma nu, ska käka lunch strax .. Började iallafall tidigt, det blev lite missförstånd så, vi började tydligen med no-lab istället för engelska. Efter no:n så hade vi svenska, vi kollade på film. Sen vare idrott men jag var inte med. Vi har jättelång rast imellan, så jag gick hem & nu lagar jag mat. Har bara två lektioner kvar, vi slutar typ halv tre eller något. Jag är typ förkyld, snorig, ont i halsen, lite hes. Men ingen feber som tur är. Eftersom att jag inte har feber ska jag nog till stallet senare ikväll & rida iallafall, eftersom att jag inte vill missa (: Lite snorig & ont i halsen, jag rider nog ändå. Ska kanske ta bussen till skolan om jag hinner, haha är trött, men ah annars går jag xd Fast det tar typ snabbare att gå än att åka, eller jag vet inte.. Men vi får se..

Jag vill rida ikväll, så det blir nog så, ävens fast det kanske blir lite jobbigt att anstänga sig. Men det går nog bra.. (: Hinner blogga när jag kommer hem, har iallafall bara två lektioner kvar, det är skönt (:


Jag saknar dig .. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Kan inte du ha frågestund?

Har iaf en fråga: Hur gammal är du?

2011-01-12 @ 13:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0