Snart stallet .. ♥

Dålig updatering, jag vet, förlåt. Men nu har jag fått lite svar på mina frågor jag ställde under, men fortfarande inte om jag ska ha frågestund eller inte? Det är inte alls många som svarat. Men som sagt, ni kan fortfarande svara i inläggen under! Jag vill bara säga en sak till dom som kommenterar, att det ni tycker ska jag förbättra!
Idag ska jag iallafall till stallet. Maja kommer snart hit & hon ska hänka med till stallet (: Ska som sagt sköta Conquest, borsta, rykta, kratsa hovar, tvätta spiltan, tvätta vattenkopp & krubba, smörja sadel & träns, sen är det skötarmöte också. Men Maja kommer snart, så måste börja packa min matlåda till stallet & sånt, vi hörs efter.. (:

PS. Jag håller på att renovera bloggen lite, jag fortsätter när jag kommer hem!


Haha, hade lite kul igår med ett program!

Kommentarer
Postat av: nathalie och Fanny

hejsan!

var med i våran frågestund på bloggen kram Nathalie och Fanny :D<3

2011-01-23 @ 11:39:49
URL: http://ridskoleryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0