Störd klass

Idag är det måndag igen då, dåligaste dagen i veckan enligt mig. Ah som sagt, klassen var störd idag, iallafall vissa bajsar. Fick ont i huvudet pågrund av allt skrik, sjukt irriterande! Skolan gick då iallafall ''ganska'' bra, får hoppas på att jag fick något gjort iallafall. Jag får ändå alltid sitta hemma & försöka lära mig något.. Aja, nog om det..

Sitter nu hemma & har otroligt tråkigt.. Ska plugga nästa hela dagen idag, har inte planerat något annat än.

Veckans planerig:
Måndag - Skola & sen plugga!
Tisdag - Skola, Tungelsta Ridklubb (ska rida tror jag), sen blir det hoppgrupp på kvällen ;D
Onsdag - Skola, sen ridning ;D
Torsdag - Skola, sen antagligen hem & slappa eller något.. xd
Fredag♥ - Skola, sen hem & vara glad för att det är fredag (:
Lördag - Stallet & sköta bästa Conquest ♥ ♥
Söndag - Slappa tror jag, inget planerat iallafall..

Ah, det var min lilla vecka.. (; Nu måste jag plugga som sagt, hörs senare vetja! (:


Fotograf: Elin | Jag älskar dig mest Conquest, bästaste ponnyyy ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0