Tisdag

Bloggade inte igår pga att jag hade andra saker att göra & jag hann inte.. Men iallafall, var i skolan.. Sjukt tråkigt & klassen var helt störd.. O_o Slutade ungefär 15.25, gick hem & käkade. Sen fick jag plugga matematik, engelska. Jag badade också igår & kollade på det okända.. Så, jag orkade inte sätta mig vid datorn, men gick sen & la mig efter det okända. Vaknade två gånger inatt för att lillebrorsan vaknade & grinade.. Han spydde, stackarn.. :/

Idag hade vi iallafall sv/eng som första lektion & då läste jag bara i en bok för jag orkade inte något annat. Sen hade vi so & då jobbade vi inte, utan vår klass är såkallade störd, vilket då är killarnas fel för det mesta & det är sjukt irriternade, så vi fick köra lekar istället, haha tråkigt. Men sen hade vi matematik & då jobbade vi i boken & en stencil. Sen var det lunch & sen hästkunskap.

Alla fick rida, det är många som slutat, men det är inte så många som är kvar.. fast det är ju iochförsig skönare för oss som rider kvar. Jag red i andra gruppen & då fick jag rida Lea. Okej ponny, men hon typ bockade, haha xd Vi red över bommar & vi skulle stå upp i lättsits hela vägen vilket var grymt jobbigt, men jag kämpade iallafall för att inte ramla ner i sadeln igen. Gick helt okej, hon var väl pigg & så.

Nu är jag iallafall hemma, eller har varit det rätt länge. Käkade toast till mellis, gööttt.. Ska snart käka, sen runt klockan sex drar jag & pappa iväg till stallet. Ikväll blir det hoppgrupp, får antagligen Curt som vanligt, får hoppas på att det går bra. Han är då rätt busig när det gäller hoppning, men det börjar faktist gå riktigt bra imellan han & mig. Kommer nog inte blogga ikväll, måste plugga & duscha (:


Jag & Curt. Fotograf: Emilie eller pappa (: Tror den är fotad med min kamera Canon EOS 1000D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0