11:07

Har uppdaterat ganska bra än sålänge, rätt bra va? Har inte käkat någon frukost, men vi ska strax äta lunch, då får jag käka mycket på lunchen istället. Har inte orkat ta fram någon frukost då jag fastnade här vid bloggandet. Vi ska iallafall äta köttfärssås med spagetti, ganska gott. Dagen blir rätt slapp idag, förmodligen. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på så det blir nog datorn. Blogga & fixa massa header antagligen.

Om ca en vecka ska jag åka iväg till min kusin landställe, Fiversätraö heter det. Ska bli sjukt kul, älskar landställen så det ska bli skönt att få åka bort ett tag. Ska vara där i en vecka. Kameran hänkar såklart, så var beredda på bildbomb! :D 
Nu ska jag äta lunch, senare blir det nog bättre uppdatering! :)

Dagens fråga:
Vad vill ni läsa om idag? Har ni några önskemål? Isåfall kommentera! :D

 
Två bilder från förra året då jag var på Fiversätraö. Fotograf: Jag | Kamera: Canon EOS 1000D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0