21:12

Godkväll! :D
Sitter hos farmor nu. Efter jag och Jennie satt vid datorn så käkade middag hemma, sen gick vi till farmor. Smakade lite av deras middag också. Gottgott! Som sagt, så är jag hos farmor nu. Sitter och datanördar :P Har uppdaterat bra idag, eller vad tycker ni? :D Idag höll jag faktiskt det jag sa i det första inlägget jag skrev imorse (att jag skulle blogga bra idag alltså). Vi ska kolla på skräckfilm strax, sen ska vi typ kolla på en till film som är roligare. Haha, får se ifall jag bajsar på mig! Vilket jag kanske tror att jag gör.. xD Aja, nu satte Jennie på filmen, så ska kolla på den nu! Hörs senare :)


Jag och Cilvia :]


Kommentarer
Postat av: emilie

Wow, hon ser ut som värsta travhästen där :o

2011-07-12 @ 13:23:38
URL: http://domryttarna.blogg.se/
Postat av: Annie

Nice sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-12 @ 19:31:00
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0