12 saker ni inte visste om mig.

1. Jag hatar verkligen insekter, t.e.x myggor, getting, spindlar m.m (fast jag tycker humlor är lite söta). Men jag har börjat vänja mig mot gettingar/bromsar en anning, då jag förut sprang iväg ifrån dom :P Men nu försöker jag sitta kvar trotts att dom är i närheten av mig eller någon annan. Men man ska tänka på att dom är nog mer räddare än vad vi är för dom, om man nu är rädd för insekter.

2. Jag väger 49 kg men jag vill gå upp 3-4 kg. Men problemet är att jag inte alls äter jättemycket eller sådär som ska göra att jag går upp i vikt, för jag är petig med maten. Jag kan testa mat, men gillar jag inte det så äter jag inte det heller. Jag har nog fått det efter min pappa, haha.

3. Jag har haft tandställning, nu använder jag bara en tandskena på kvällarna (kommer behöva använda den tills jag är 18 år)
& en metall-sak bakom mina övre tänder, dock har den gått sönder i mitten så det behöver lagas.

4. Mitt första husdjur var en guldhamster & efter honom hade jag en tamråtta (några av mina vänner vet det).

5. Jag har svårt att hålla ordning i min garderob, det blir alltid stökigt när jag tar ut några plagg därifrån.

6. Jag är ingen perfektionist, men jag är noggran med att man stavar rätt (inget illa menat) & att man har stor bokstav efter punkt.

7. Jag ♥ Mountain Horse. Har själv ett par ridstövlar från MH, som jag avgudar otroligt mycket!

8. Har aldrig tävlat, sen jag började rida. Visst, det är nog roligt & att man känner sig nöjd efter, om man vunnit! Men jag är
ingen tävlingsmänniska utan jag rider först & främst för att utvecklas & för det är roligt :)

9. Är ganska blyg av mig, i allafall tills jag lär känna människan/människorna, sen kan jag prata med dom. Även om
jag inte är den mest pratgalnaste. Fast jag är mer pratig med folk som jag känt länge & så (:

10. Jag älskar att se på skräck/rysar filmer! Tycker det är läskigt men samtidigt spännande, lol xD
Dock så gillar jag inte när det är mycket blod i vissa filmer, usch...

11. Att lyssna eller sjunga till låtar & att vara med Lydia får mig att må bra.

12. Jag är beroende av choklad, jag verkligen älskar det. Så otroligt gott!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0