Ändrade planer

Snart kommer bilder upp när jag red Lexus, men måste bara säga.. att det blir lite ändrade planer. Natta frågade om jag ville hänka till hennes medryttarhäst, tänkte visst, eftersom att jag ändå inte ska göra något speciellt idag kan det vara kul att äntligen få fota lite när andra rider. Så ska iväg om någon timma & möta upp henne, sen drar vi till hennes medryttarhäst. Kommer nog bomba, så det lär komma upp bilder här sen! :D Ska fixa mig nu satt jag hinner med bussen som går om ca en timma! :) Kul att iallafall äntligen få träffa lite hästar! Saknar dom små söta djuren, bara man ser en häst blir man ju ändå glad ändå.. (: Jag får göra lite tidsinställda inlägg satt det blir bra uppdatering ändå! :) Strax kommer en liten bildbomb!


Nathalie & Chivas när jag fotade henne förut (: | Fotograf: Jag | Kamera: Canon EOS 550D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0