En bild på som som liten, med Cloetta =)


Bilden är gammal & så har jag skannat in den i datorn.
Till vänster så är min kusin, Josefin & hennes mammas häst, Tamella (där var min kusin runt 8-9 år) & till höger så står jag (4-5 år) med deras häst, Cloetta :) Jag fixade henne innan jag skulle hoppa upp & rida. Dock kommer jag inte ihåg hur det var, då jag har ett mycket svagt minne om saker jag varit med om när jag var mindre :| Idag, så rider tyvärr inte min kusin längre. Men här är en artikel om henne när hon var yngre, http://www.nt.se/arkiv/2004/08/03/S%F6derk%F6ping/2504367/Klubbm%E4sterskap-med-dramatik.aspx

Hon kom på första plats i KM tillsammans med hennes ponny, Tyra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0