Good afternoon.

God eftermiddag, som rubriken lyder! Många av er undrar säkert om jag har blogg, men för tilfället så har jag tyvärr inte de. Men kommer troligtvis börja blogga igen vid Augusti, något datum är inte bestämmt ännu ;) Utan jag får se hur de blir. Ni har nog märkt att jag har uppdaterat mycket, och det har jag faktiskt. Vad tycker ni om 1:a fotobomben? Skulle ni vilja se fler såna? :) Imorgon hade jag tänkt ha en ''mini-tävling'' här på bloggen, jag går inte in på detaljerna ännu, utan mer om det skrivs imorgon. Ett ledtråd är att det har med hästar att göra. Så nu får ni ha något att fundera efter! Jag har hittils bara fått in 1 kommentar om frågestunden, så det är lite trist de. För jag tycker det är roligt att svara på frågor läsarna ställer :) Har inte så mycket mer att skriva just nu, men något inlägg senare kommer upp!


En härlig sommarbild, på mig & my lovely dog, Betsy ♥
Fotograf: Julia Wester.



Kommentarer
Postat av: Jossan

älskar när du bloggar emma

2011-07-20 @ 16:06:56
URL: http://domryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0