Helt klar med bloggen nu.

Hej på er!
Gjorde om headern helt, den andra blev lite konstig dock. Men tycker att den jag har nu är helt okej! :) Eller vad säger ni? Nu blev jag rätt nöjd med hela bloggen, så oroa er inte, tror inte att jag kommer byta på ett tag nu! ;)
Vaknade för någon halvtimma sen, det första jag gjorde var att starta upp datorn (som vanligt) xD Har inte så mycket planer inför dagen, men har bestämt med Emilie att jag ska komma över till henne & sova hos henne idag. Imorgon ska nämligen jag hjälpa till och sätta igång hästarna på Blåkulla & Emilie ska också det, så vi bestämde att jag kunde sova hos henne, så slipper jag åka bussen & allt. Vi ska nämligen vara där vid 8, så det skulle vara sjukt kämpigt att komma upp & därefter ta bussen.

Äntligen ska jag få träffa Conquest, har inte träffat honom på flera månader efter ridlägret. Ska bli sjukt kul att äntligen få se honom igen! ♥


I will love you until my heart stops beating ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0