Schabrak, hiss/diss.

HISS:

Dressyrschabrak Elevation Golden Medal ®, 229:- (www.hooks.se). Finns också i Allround.
Tycker faktiskt det här schabraket är snygg! Gillar den brun/beiga färgen, den skulle nog passa bra på en skimmel skulle jag tro, eller skäck. Jag gillar inte dom andra färgerna på schabraken, speciellt inte den grå/oranga. Det skulle se ut som något till halloween, haha :P

DISS:

Allroundschabrak Ambition Gold Medal ®, 124:- (www.hooks.se).
Jag tycker inte alls schabraket är ögonfallande på något vis. Alla färgerna på schabraken passar helt enkelt inte ihop med varandra. Tycker inte loggan passar in, så det kanske skulle lite bättre ut, utan den? Hur som helst, så tycker jag inte schabraket är värt priset!

P.S - Kom ihåg att det här bara är mina åsikter om vad jag tycker & gillar.



Kommentarer
Postat av: emilie

Haha, jag tycker tvärtom :p.

2011-07-19 @ 14:26:37
URL: http://domryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0