Information.

Har en hel del saker att berätta!

Nästa vecka på tisdag ska jag nämligen iväg till min mormor med min mamma & lillebrorsan, vet inte ännu hur länge vi stannar där, men det lär bli några dagar iallafall! Gästbloggare ska jag fixa också då jag inte kommer kunna ha tillgång till dator. Tror att det blir tre gästbloggare, det inte samma tror jag. Men Emma kommer gästblogga från tisdag då jag åker till torsdag.

Ska tacka mina gästbloggade för vilket jobb dom har gjort. Har nämligen fått besöksrekord pga mina snälla söta gästbloggare! ♥ Hoppas ni uppskrattade de dom skrev. De hjälpte mig att hålla bloggen i uppdatering.

Över till bloggen då.
Som ni ser så ser ju bloggen ut som en rutten papperskorg! Har inte gjort en header ännu, då jag inte har hunnit. Ska nämligen ta & fixa det innan jag åker iväg. Har ju till tisdag på mig & det lär jag nog hinna får jag hoppas! Ska även renovera hela bloggen! :) Jag får väl se vad jag hittar på för skoj att lägga till på bloggen.

Nu vet ni lite vad som händer framöver! (:

Kommentarer
Postat av: emilie

kan du inte förklara på din blogg hur man gör en header i Photoshop? :) <3

2011-07-25 @ 19:55:15
URL: http://domryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0