Mobilbloggar

Jag och Cilvia (: Har iallafall kollat klart på filmen, den hette Paranormal Activity 2. Dog faktiskt inte, så bra. Då kan ni fortsätta läsa bloggen eftersom att jag lever. Den var inte SÅ läskig, men ah. Nu sitter jag vid mobilen och mobilbloggar. Ska strax sova tror jag ;) Är redan trött, haha. Men har iallafall fått rätt bra med besökare, men jag skulle bli mer gladare om jag fick lite mer kommentarer då jag bloggat så bra idag, det är trots allt över 10 inlägg jag skrivit bara för er. Det är rätt bra! Nu ska jag nog lägga mig, är galet trött. Godnatt & glöm inte att kommentera, då blir jag glader! :D Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Mikiss

visst är filmen långtråkig i början ..? men jag dog när jag såg den haha! :) När man v'l har kommit in i filmen så dör man i slutet ;)



p.s fin bild dig och Cilvia!♥

2011-07-11 @ 10:36:26
URL: http://photobymikiss.blogg.se/
Postat av: Jennie

THIHIHHIHIHIHII !! <333 Nu tycker jaaaaaah att deeeeeeh eee rrooolliiig att skriivvaaaa hääär Koolllaa miiin blooogg!! <333 www.oonlymeee.blogg.se

2011-07-11 @ 12:31:30
URL: http://oonlymeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0