Nathalie och Grabben

Mötte Nathalie runt 12, vi gick sedan hem till henne. Där gjorde vi inget speciellt, hon bytte om & lite sånt. Vi drog sen till bussen. Sen fick vi byta buss. Vi fick även gå en bit. Hon började fixa Grabben & sadlade, sen tränsade hon. Fixade med inställningarna på kameran medans. Sen satt hon upp och då ''gick'' jag & hon red till en äng. Fast påvägen dit haltade Grabben typ, så Natta hoppade av. Han hade en lös sko, så vi gick gå tillbaka. Hon skulle ha ridit Zivago också, men han skulle tydligen provridas. Så vi gick åka hem. Synd att Grabben just hade en lös sko.. :( Kunde inte fota så mycket, men får följa med flera gånger. Fotade lite på ett föl som stog i en hage brevid, och några andra hästar som jag vet namnet på (någon av dom jag kanske jag bli medryttare på).

Vill ni se bilderna på fölet & de andra hästarna jag fotade där? :D


Nathalie & Grabben när hon skrittade fram. Fick tyvärr inga andra bilder förutom typ 3 till då han hade lös sko.. :( Fotograf: Jag | Kamera: Canon EOS 550D

Kommentarer
Postat av: emilie

jag vill

2011-07-13 @ 18:33:05
URL: http://domryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0