Veckans par.

Har ju börjat köra igång med veckans par. Nu kom jag på att jag måste ju göra det för den här veckan satt jag inte glömmer det! Jag lovade ju att fixa veckans par varje vecka, sålänge jag har fixat något så! Det kan bli varannan vecka också, men det skadar väl inte om det råkar hända ibland! Men här kommer iallafall veckans par!
Veckans par blir... Fanny och Nanook!

Jag tycker att dom är galet söta tillsammans! Dom har utvecklats mycket tillsammans, och har börjat tävla & de har gått jättebra för dom. Hoppas bara att hon fortsätter att tävla honom för hon rider honom jättebra! :) De verkar lita på varandra också ävens fast dom inte har känt varandra så länge. Jag tycker att dom är supersöta tillsammans iallafall!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh, Vad gullig du e <3

2011-08-01 @ 10:33:48
URL: http://hastgalningar.blogg.se/
Postat av: nathalie

Du borde ha veckans par snart :D

2011-11-04 @ 20:06:08
URL: http://fotografennathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0