www.lifeabouthorses.blogg.se

Haha, skumrubrik, men aja. ;)
Vaknade för ett tag sen, vi satte oss vid våra datorer på en gång. Nu på morgonen har jag rätt bra besökare, men det skulle kunna bli bättre! (: Idag ska jag och Jennie (kusin) ut och fota igen, men vart vet jag inte.. Har inte fått något svar av ägaren än till några medryttarhästar, så jag och Emma får väl höra av oss till henne istället. Tror inte att jag ska dit idag iallafall, eftersom att hon inte hört av sig.. Det blir väl att slappa & kanske fota lite senare! På måndag åker jag iväg till Jennies landställe, ska ha två gästbloggare då under veckan, säger inga namn än, dom får presentera sig själva under nästa vecka! ;)

Juste, ska ta & fixa bloggen lite nu, hann inte göra klart allt igår! Men ska försöka göra klart headern iallafall innan jag åker iväg.


En bild från igår | Fotograf: Jag | Kamera: Canon EOS 550D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0